Regiodagen in Gelderse Achterhoek en Noord-Holland

Op 9 november  zijn er in Varsseveld in de Gelderse Achterhoek en op 23 november in Obdam in Noord-Holland Regiodagen. Beide dagen zijn voor leden gratis en voor introducees 10 euro. Deze Regiodagen zijn georganiseerd door vrijwilligers van de Mandalavereniging. Er is plaats voor 30 deelnemers per Regiodag, dus geef je tijdig op.

Voor de Regiodag No0rd-Holland die georganiseerd is door Jolanda Kamps en Yolanda Coevert, kun je je opgeven via mandalaregiodag@outlook.nl. Er zijn twee workshops: tekenen met diepte en stippen op porselein. Het programma en meer informatie vind je hier.

Tijdens de Regiodag in de Gelderse Achterhoek zijn er workshops kleurtechnieken en mandala met sjabloon. Hier zijn Nympha Schouten en Ton ter Heerdt verantwoordelijk voor de organisatie. Je kunt je opgeven via tijdschrift@mandalavereniging.nl o.v.v. ‘Regiodag Varsseveld’. NB: in de uitnodiging staat het adres tijdschriftpost@gmail.com. Dit is ook nog bruikbaar maar zal binnenkort verdwijnen.  Het programma van deze Regiodag en meer informatie vind je hier.