Bestuur

De vereniging draait dankzij vrijwilligers en is afhankelijk van hun inzet voor het voortbestaan. De hieronder met naam genoemde vaste vrijwilligers krijgen voor hun werkzaamheden een kleine onkostenvergoeding. Wil je contact leggen met een van de vrijwilligers? Dat kan via het Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bestuur

Het bestuur van de Nederlandse Mandalavereniging bestaat uit vijf leden. Via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kun je met een van hen contact leggen.

• Voorzitter: Antje Wagenaar
  • Secretaris: Harriët Boonstra
  • Penningmeester: Nympha Schouten. Zij coördineert ook de regiodagen en onderhoudt contact met de vrijwilliger ledenadministratie
  • Algemeen bestuurslid: Ton ter Heerdt. Zij is tevens redacteur tijdschrift en contactpersoon voor Drukker-centrum.nl BV (waar het tijdschrift wordt gedrukt). Kopij kan direct naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Algemeen bestuurslid: Monique Dubois. Zij is tevens contactpersoon vrijwilligers Website en Facebook

Vrijwilligers

Daarnaast zijn er nog diverse vrijwilligers die op verschillende manieren zorgen dat de vereniging goed functioneert.

• Ledenadministratie: Jolanda Kamps houdt dit bij. Voor wijzigingen kun je haar direct een mail sturen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Website: Yvonne Balvers houdt de inhoud up to date. Daarbij op de achtergrond geassisteerd door professional Wim Kersenboom voor technische belegeiding en vormgeving
  • Facebookaccount: Dit wordt beheerd door Nora Plasman. Zij zorgt ook voor nazending van tijdschriften
  • Corrector: Ellen Hardenbol assisteert Ton Heerdt bij het nakijken van het tijdschrift.

Schrijvers

Diverse leden schrijven met regelmaat een bijdrage voor het tijdschrift. En andere leden sturen eenmalig kopij in. Elk lid kan bijdragen! Samen maken we zo het tijdschrift tot een mooi, leerzaam en inspirerend geheel. Kopij voor het tijdschrift kan direct naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Privacy

In de privacyregels staat beschreven hoe de vereniging zorgvuldig omgaat met de persoonlijke gegevens van de leden. De drukker die het tijdschrift verspreidt heeft hiervoor een eigen verklaring opgesteld. Neem contact op met het secretariaat bij vragen over de privacyverklaring. Wil je je persoongegevens inzien, aanpassen of laten verwijderen of heb je andere vragen over privacy? Neem contact op met het secretariaat.

Login bestuur