Regelmatig organiseren vrijwilligers van de Nederlandse Mandalavereniging een Regiodag waarin leden elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, elkaars werk kunnen bekijken en een of meer workshops kunnen volgen. Soms is er gelegenheid tot aankoop van materialen of is er nog veel meer te beleven. Dat kan per dag variëren. Deelname aan deze dagen is voor leden gratis of er geldt een gereduceerd tarief. Leden kunnen een (betalende) introducé meenemen. Prijzen voor deelname verschillen.

Daarnaast is er de jaarlijkse landelijke Ledendag. Dan vindt de Algemene Ledenvergadering plaats en is er ook volop ruimte voor workshops e.d. Ook hier kunnen leden een (betalende) introducé meenemen. Hieronder een overzicht van de komende Regio- en Ledendagen.

Regiodag Gelderse Achterhoek

Deze heeft als workshops ‘Kleurtechnieken’ in de ochtend en ‘s middags wordt gewerkt aan ‘Mandala met sjabloon’. Deze dag is op 9 november in Varsseveld. Hier zijn Nympha Schouten en Ton ter Heerdt verantwoordelijk voor de organisatie.

Voor leden is de dag gratis en voor een introducé 10 euro. Er is plaats voor 30 deelnemers dus geef je tijdig op. Het programma van deze Regiodag en meer informatie vind je hier.

Je kunt je opgeven via tijdschrift@mandalavereniging.nl o.v.v. ‘Regiodag Varsseveld’. NB: in de uitnodiging staat het adres tijdschriftpost@gmail.com. Dit is ook nog bruikbaar maar zal binnenkort verdwijnen.

Regiodag Noord-Holland

De Regiodag Noord-Holland is op 23 november in Obdam. Organisatoren zijn Jolanda Kamps en Yolanda Coevert. Er is plaats voor 30 deelnemers, dus geef je tijdig op. Kosten: voor leden gratis en voor een introducé 10 euro.

Er zijn twee workshops, ‘Tekenen met diepte’ in de ochtend en ‘Stippen op porselein’ in de middag. Het programma en meer informatie vind je hier. Je kunt je opgeven via mandalaregiodag@outlook.nl.

Ledendag 2020

In 2020 bestaat de Nederlandse Mandalavereniging 35 jaar. Reden voor een feestje! Blokkeer 28 maart 2020 alvast in je agenda. Het ochtendprogramma zal bestaan uit de Algemene Ledenvergadering. Het middagprogramma is nog niet bekend, maar gezien het jubileum zal het vast en zeker een interessante en feestelijke mandalamiddag worden. Zoals gewoonlijk kunnen introducés (tegen betaling) meedoen aan het middagprogramma. Precieze plaats, tijden en activiteiten zullen op deze plaats bekend worden gemaakt en elk lid ontvangt uiteraard t.z.t. een uitnodiging met het programma en informatie over hoe op te geven. NB: informatie onder voorbehoud.