Wat leuk dat je lid wilt worden! We hopen je te ontmoeten op een ledendag of een van je mandala’s te zien op Facebook of op de website. Vul onderstaand formulier in en je krijgt informatie over betaling toegestuurd per email. Na betaling ontvang je eventueel al verschenen tijdschriften van het lopende jaar en in een aparte mail gegevens om in te loggen op het besloten ledengedeelte van deze website. Kijk eventueel in je spambox voor deze aparte mail.

Let op: De gegevens die je met dit formulier opgeeft, worden verwerkt in onze ledenadministratie. Wil je meer lezen over hoe wij omgaan met privacy? Lees dan de privacyregels.

De vereniging wordt georganiseerd door vrijwilligers. Heb dus geduld, je krijgt zeker een reactie.

Meer informatie over lidmaatschap

* Bestaande leden krijgen (vanaf 1 november) een leuke attentie bij werving van een aantal nieuwe leden.

Met het verzenden van dit formulier geef ik de Nederlandse Mandalavereniging toestemming mijn gegevens gedurende mijn lidmaatschap te beheren en te gebruiken conform de privacyregels van de vereniging.