Regiodag organiseren

Regiodagen

Het leuke aan de Nederlandse Mandalavereniging is dat leden zelf met enige regelmaat regiodagen door het hele land organiseren. Het initiatief hiervoor ligt bij de leden, waarbij ze natuurlijk ondersteuning van het bestuur krijgen. Er is een speciaal budget voor regiodagen beschikbaar én er ligt een stappenplan klaar om je te helpen zo’n dag te organiseren.

Kijk voor de geplande regiodagen in onze agenda.

Toch nog vragen?

Neem contact op met: secretaris@mandalavereniging.nl.

Een regiodag organiseren is leuk!

Meestal organiseer je een regiodag samen met een ander lid. Het plannen maken, de ideeën bespreken, de workshops invullen; het brengt een fijne positieve energie met zich mee. Bovendien doe je er andere leden een groot plezier mee. Op een regiodag ontmoeten leden elkaar en doen ze gezamenlijk enkele mandalaworkshops. Zo’n dag hoeft niet groots te zijn opgezet, het gaat om elkaar ontmoeten en gezellig samen tekenen.

Nieuwsgierig geworden?

Deelname aan een regiodag is gratis voor leden, introducees betalen €20. Gemiddeld wordt een regiodag georganiseerd voor 20 tot 40 mensen.

Op een reguliere regiodag wordt er ’s ochtends en ’s middags een workshop gegeven. Daarna wordt er afgesloten met een drankje/hapje. Je kunt gelegenheid bieden aan leden om elkaars werk te zien. Indien een workshopgever dit wil kan er materiaal worden verkocht.

Als je een Regiodag organiseert als vrijwilliger van de Nederlandse Mandalavereniging, dan geef je deze dag zelf vorm. In het stappenplan vind je het budget dat de vereniging beschikbaar stelt en alle andere informatie. Het is een klein draaiboek om je te helpen. Je kunt tijdens het organiseren hulp krijgen van een van de bestuursleden voor advies en meedenken.