Direct naar het lidmaatschapsformulier? Klik even door.

Of eerst wat meer informatie? Lees dan de FAQs hieronder.

Wat kost het?

De contributie bedraagt in € 20 per jaar. Buiten Nederland € 25 per jaar. Het verenigingsjaar valt samen met het kalenderjaar. Per jaar wordt de hoogte van dit bedrag op de ALV vastgesteld.

Wat krijg ik ervoor?

• Drie keer per jaar krijg je per post het fullcolour verenigingsblad “Mandala“. Dit blad is geschreven door diverse leden, vol voorbeelden, uitleg en verhalen.
  • Elk jaar organiseeren het bestuur en vrijwilligers een ledendag met workshop(s), vaak in combinatie met de Algemene Ledenvergadering.
  • Door het land heen worden door leden regiodagen georganiseerd waar je aan kunt deelnemen. Daar krijg je volop gelegenheid tot leggen van contacten en volgen van kleine workshops.
  • Geef je zelf ook cursus, ben je lid van een mandalakring of heb je website over mandala’s? Dan kun je een link laten plaatsen op deze website en ervan melding laten maken in het tijdschrift
  • Je krijgt toegang tot het ledengedeelte van deze site. Daar vind je artikelen terug uit al verschenen jaargangen van het tijdschrift en nog meer informatie
  • Je krijgt toegang tot de besloten Facebookpagina van de vereniging. Daar kun je je eigen mandala’s posten en in contact komen met andere leden.

Wat kan ik als lid nog meer?

• Leden kunnen een bijdrage insturen voor het tijdschrift. Stuur een mandala in, schrijf er iets over, maak een korte instructie enz.
  • Een regiodag organiseren in jouw buurt. Er ligt een draaiboek klaar en er is een budget voor gereserveerd.
  • Een mandala insturen voor plaatsing op deze site
  • Kennismaken met heel veel verschillende mensen die ieder hun eigen stijl hebben, hun kennis met je willen delen en met jou gemeen hebben dat ze genieten en groeien met het tekenen van mandala’s.

Hoe word ik lid?

Vul het lidmaatschapsformulier in. Je krijgt een factuur per email met het verzoek om deze binnen 14 dagen te betalen. Na ontvangst van de betaling worden de tot dan toe verschenen tijdschriften van het betreffende jaar toegezonden, krijg je het wachtwoord voor het besloten gedeelte van deze site en kán er toegang tot de besloten Facebookpagina worden gevraagd. Let wel: de vereniging wordt georganiseerd door vrijwilligers. Er kan daarom wat tijd zitten tussen de diverse handelingen. Dus heb geduld als je het lidmaatschapsformulier hebt ingestuurd of hebt betaald. Je krijgt zeker een reactie.

Hoe betaal ik mijn lidmaatschapsgeld?

Het lidmaatschap is steeds een jaarlidmaatschap. Elk jaar wordt daarom begin december de factuur voor het komende jaar verzonden en deze dient ook te worden betaald binnen 14 dagen. Die betaling van het lidmaatschap in december is dus een vooruitbetaling voor het gehele jaar daarop.

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Dat kan door een kennisgeving aan de ledenadministratie per email of papieren post vóór 1 december in het jaar voorafgaand aan het nieuwe verenigingsjaar. Het verenigingsjaar is een kalenderjaar.

Doe een lidmaatschap cadeau!

Wil je iemand verrassen? Mail naam, adres, emailadres en eventueel telefoonnummer van de gelukkige én je eigen naam en adresgegevens.
Je krijgt zo snel mogelijk de factuur voor het lidmaatschap. Als de betaling binnen is overleggen we of het tijdschrift direct naar het nieuwe lid wordt gestuurd of eerst naar de gever.

Gedurende het hele jaar profiteert de ontvanger van alle lidmaatschapsrechten zoals toegang tot het besloten websitegedeelte en deelname aan regio- en ledendagen

Het cadeau-lidmaatschap eindigt automatisch aan het eind van het kalenderjaar, tenzij het door de gever of de ontvanger verlengd wordt.