Regiodag zaterdag 28 september 2024 in Zwaag (NH)

Een regiodag bijwonen is hartstikke leuk!

En niet alleen leuk, het is hartstikke gezellig. Samen creatief bezig zijn, bijkletsen met oude bekenden, deelnemen aan creatieve workshops. En als je wil, kun je een introducee mee nemen. Iemand die ook graag creatief bezig is en samen met anderen nieuwe creatieve methoden wil leren.

Voor leden van de Nederlandse Mandalavereniging is het bijwonen van een regiodag gratis, een introducee betaalt €20,00. Wordt de introducee op de regiodag lid van de vereniging, dan krijgt diegene €10,00 korting op het eerste jaar lidmaatschap.

Wil je op zaterdag 28 september de regiodag in Zwaag bijwonen? Vul dan snel onderstaand formulier in, dan krijg je spoedig alle benodigde informatie. Wil je een introducee meenemen, vul dan de naam van degene alvast in.

De regiodag vindt plaats in Zwaag, Noord-Holland in Cultureel Centrum De Plataan. Het adres is Pastoor Nuijenstraat 1, 1689 GM Zwaag. De zaal is toegankelijk via een trap en er is een traplift aanwezig.