Tijdschrift Mandala

Mandala van de NMV verschijnt 3x per jaar en is hèt tijdschrift voor iedereen die geïnteresseerd is in mandala’s. We geven je op diverse manieren informatie over mandalatekenen. Er staan bijdragen in van leden en verhalen over wat wat de makers heeft gebracht tot hun mandala’s. Veel om te lezen en heel veel om te bekijken. Kortom: een interessant tijdschrift dat voor en door leden wordt geschreven.

Voordelen voor abonnees

• 3x per jaar het fullcolour magazine Mandala thuisbezorgd
  • Instructies waar je zelf mee aan de slag kunt
  • Inspiratie tot nieuw eigen werk
  • Uitleg over verschillende technieken
  • Gratis deelnemen aan activiteiten van de NMV
  • En vooral heel veel mandala’s

Mandala verschijnt 3x per jaar en is hèt tijdschrift voor iedereen die geïnteresseerd is in mandala’s.

Proefexemplaar

Iedereen kan een proefexemplaar van het tijdschrift bestellen. Je ontvangt dan het meest recent verschenen exemplaar. Je betaalt hiervoor inclusief verzendkosten €9.
Als je verwacht dat het je naar meer zal smaken; overweeg dan een jaarlidmaatschap voor maar €25.

Eerder verschenen tijdschriften voor leden

Als lid kun je ook eerder verschenen exemplaren van het tijdschrift bestellen. Wil je een specifiek nummer of een jaargang van het tijdschrift bestellen? Kijk dan in de winkel naar de mogelijkheden.

In december 1985 kwam de eerste editie van ‘Mandala’ uit. Dit tijdschrift was en is nog steeds een belangrijk orgaan van de vereniging. Destijds werd het nog gemaakt op de stencilmachine. Daarop volgden in de loop der jaren enkele aanpassingen. Van de eerste uitgaven volledig in zwart/wit met een gekleurd papier als voorkant, naar een gekleurd middenkatern met plaatjes die je zelf uit kon knippen en op de juiste plaats in het tijdschrift plakken. Tot de volledig in kleur afgedrukte huidige versie. Prachtig hoe het tijdschrift met inzet van de redacties en leden in alle afgelopen jaren zich zo heeft kunnen ontwikkelen. Nu heeft de vereniging ook een website, Facebookpagina én een (besloten) Facebookgroep om elkaars mandala’s te (laten) zien.

Adverteren

Tarieven voor leden
      1/4 pagina € 12,50
      1/2 pagina € 24,-
      1/1 pagina € 47,-

Tarieven voor niet-leden
      1/4 pagina € 50,-
      1/2 pagina € 100,-
      1/1 pagina € 250,

De oplage van het tijdschrift is afhankelijk van het aantal leden op dat moment en bedraagt in de regel tussen de 400 en 450 exemplaren.

Alleen advertenties die direct verband houden met mandala’s worden geaccepteerd.
      Het bestuur behoudt zich het recht voor een ingezonden advertentie niet te plaatsen.
      Plaatsing vindt plaats na ontvangst van de betaling.